Untitled Document

Få billetten direkte til mobilen


I stedet for å måtte hente ut billettene dine, sender vi deg en tekstmelding med link til billettene. For å kunne bruke denne tjenesten må det aktuelle spillestedet tilby denne løsningen og du ha smartphone med tilgang til nett. Hvis mobilbillett tilbys for arrangementet du har valgt, vises det i listen over mulige leveringsmåter.


1: Velg mobilbillett som leveringsmåte og utfør betalingen.
2: Du vil motta en SMS med en lenke til billetten. For å kunne åpne lenken må du ha tilgang til nett. Lagre billetten som et bilde på telefonen - Da er du ikke avhengig av å ha dekning på arenaen.
3: Ikke glem å ta med mobiltelefonen til arrangemenet - strekkoden må skannes. Billetten har en strekkode som gjelder for alle billetter i bestillingen, dvs. en billett for alle. Du kan videresende meldingen til de andre slik at dere ikke behøver å komme på samme tidspunkt.



Hvor lang tid tar det å få min mobilbillett?
Billetten sendes innen 15 minutter fra bestillingen er mottatt. I sjeldne tilfeller kan det ta litt lenger tid.


Hva gjør jeg hvis jeg har mistet telefonen min, hvis den blir stjålet eller om jeg har byttet telefon?
Ta kontakt med oss, så sørger vi for at du får en erstatningsbillett uten ekstra kostnad. For din egen sikkerhet, sørger vi for at den opprinnelige billetten blir blokkert.


Hva om jeg ikke mottar SMS-en eller kan åpne opp billettlinken?
Kontakt oss på 815 33 133. Åpningstider Man-Fre: 9-17. Lør: 10-14.


Hva om jeg ikke mottar SMS-en eller kan åpne opp billettlinken?
Kontakt oss på 815 33 133.
Er kundesenteret stengt og arrangement er den dagen, kontakt arrangør direkte. De vil forsøke hjelpe deg ved inngang.